HACKATHON: 21 - 23 IUNIE 2023

REGULAMENT

1. Obiectiv

Hackathon in4it-UAB este un eveniment organizat de Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia în parteneriat cu Primăria Municipiului Alba Iulia, care își propune să ofere studenților, oportunitatea de a aborda unele provocări pe care orașele trebuie să le ia în considerare pentru a obține statutul de oraș  inteligent. Evenimentul se va desfășura în perioada 21-23 iunie și va avea loc în Alba Iulia.

Scopul este de a da naștere la noi proiecte inovatoare, de a extinde cunoștiințele și cultura digitalizării. Participanții vor avea ocazia să pună în practică cunoștiințele și pasiunea lor pentru IT dar și să aplice tehnologiile inovatoare in contextul contextul digitalizării urbane, elaborând soluții inteligente.

Aplicațiile care urmează a fi premiate trebuie să se construiască în jurul ideii centrale de Oraș Inteligent – “SMART CITY“, având în vedere una din cele 6 verticale: Smart Government, Smart Living, Smart Mobility, Smart People, Smart Economy sau Smart Environment.

Soluția câștigătoare va avea în vedere dezvoltarea comunităților creativ inteligente care să contribuie la vizibilitatea și dezvoltarea locală, a mediului universitar, a administrației locale și nu în ultimul rând a mediului de business local (turism, alimentație publică, producție, horeca, servicii, agrement etc).

 

2. Cum să participi

Pentru a aplica, participanții trebuie să completeze formularul de înregistrare. Înscrierea poate fi făcută fie individual, fie în echipe de maximum 5 persoane, indicând o temă de interes preferată.

Calendar:
Perioada de inscriere: 31 martie – 26 mai 2023
Preselecția: 26 mai – 28 mai 2023
Afișarea echipelor selectate: 29 mai 2023
Confirmarea participării: 1 iunie 2023

Fiecare candidat / reprezentant al echipei, în momentul înregistrării, garantează că informațiile, datele personale furnizate împreună cu formularul de cerere sunt adevărate.

Fiecare candidat / reprezentant al echipei trebuie să completeze formularul introducând toate datele necesare și să accepte prezentul regulament.

La înregistrare se vor completa:

  • Consimțământul pentru prelucrarea datelor personale și utilizarea imaginilor și videoclipurilor care vor fi realizate în timpul evenimentului de către organizatori.
  • Titlul / ideea proiectului propus.
  • Descrierea proiectului propus.

3. Evaluarea și selectarea proiectelor câștigătoare

La sfârșitul zilei, fiecare echipă va prezenta un pitch în format PDF/ppt care va descrie în detaliu soluția dezvoltată la tema aleasă. Echipele își vor prezenta pitch-ul timp de 5 minute unui juriu format din experți.

Juriul va evalua soluția și prezentarea acesteia și va premia aplicațiile care vor obține cel mai mare scor.

Proiectele vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  • Tehnic – cât de complexă și corectă este soluția propusă?
  • Inovație – cât de inovatoare și unică este ideea?
  • Relevanță – ideea este adecvată pentru a face față provocării? În ce măsură contribuie la dezvoltarea pe termen lung a unui oraș inteligent?
  • Impact social – cum susține ideea dimensiunile sociale?
  • Durabilitate economică – cât de durabilă este ideea din punct de vedere financiar?
  • Prezentare pitch –  sintetizează în mod adecvat ideea proiectului? Cât de complet și de clar este pachetul de pitch al echipei?

 

Fiecare criteriu va fi evaluat de juriu pe o scară de 5 puncte: 5 = scorul cel mai mare, 1 = scorul cel mai mic,  scorul maxim fiind de 30 de puncte. Cele mai mari punctaje vor fi selectate ca fiind câștigătoare. 

4. Premii

Echipele câștigătoare vor fi premiate de organizatori. Festivitatea de premiere va avea loc la finalul evenimentului. 

5. Proprietatea intelectuală a ideilor prezentate

Prin participarea la Hackathon in4it-UAB, studenții își asumă responsabilitatea asupra originalității  proiectelor dezvoltate, fără a se încălca drepturile terților (inclusiv drepturi de proprietate intelectuală, drepturi de autor și imagine) și dispozițiile legislației naționale și internaţionale.

 

 

6. Date cu caracter personal

Participanții autorizează organizatorii, să proceseze și să arhiveze datele trimise cu ocazia evenimentului, inclusiv imagini și înregistrări audiovizuale ale participanților și ideile lor prezentate, precum și utilizarea și publicarea unor astfel de date în vederea popularizării evenimentului și diseminarea rezultatelor (seminarii, conferințe, utilizări educaționale și comerciale pe canale sociale și site-uri web ale organizatorilor și instituțiilor partenere).

 

 

 

7. Codul de conduită

Organizatorii își rezervă dreptul de a exclude participanții care nu respectă prevederile prezentului regulament sau care afectează buna desfășurare a competiției.

 

 

 

ro_RORomanian